Конспекти уроків

   Тема: Математичний брейн-ринг (3 клас)
Мета: удосконалювати вміння дітей виконувати математичні обчислення; розвивати логічне мислення учнів та вміння доводити свою думку завдяки усному монологічному мовленню; виховати вміння працювати в колективі, команді.
Обладнання: картки із завдання, бланки для відповідей, дзвіночки.
Девіз: ХОЧУ ВСЕ ЗНАТИ!

Хід заходу
I. Організаційна частина
1. Привітання
- Доброго дня, дорогі учасники математичного брейн-рингу. Сьогодні змагаються команди 3-А та 3-В класів. Запрошуємо гравців зайняти свої місця.
2Правила гри
Нагадую правила гри:
1. На кожне запитання для обговорення відповіді у вас 1 хв.
2. Якщо команда знає відповідь ви можете задзвонити в дзвіночок і команді надається право першій дати відповідь на запитання.
3. За правильну відповідь команда отримує 1 бал.
4. Виграє команда, яка набрала найбільшу кількість балів.
5. Група вболівальників може допомогти команді отримати додаткові бали, відповівши правильно на запитання рубрики “Підтримка”.
6. За підказки та порушення поведінки з команди знімається 1 бал.
II. Хід гри
1 раунд Розминка”
1. Скільки разів від 100 можна відняти 10?” (Один)
2. На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець, вистріливши, влучив у двох горобців. Скільки горобців залишилося сидіти на дереві? (Всі полетіли)
3. Одне яйце варять протягом 4 хвилин. Тоді воно вважається звареним. За скільки хвилин можна зварити яєць? (За 4 хвилини)
2 раунд “Яких чисел більше?”
Яких чисел парних чи непарних більше від 7 до 27? (непарних на 1)
3 раунд “Скільки листків паперу розрізали?”
Було 9 листків паперу. Деякі розрізали на 3 частини. Тепер їх стало 15. Скільки листків розрізали? (3 листки)
4 раунд “Скільки відрізків?”
5 раунд “Розділи порівну”
Мама, тата і два сини купили в магзані продукти, які роклали в пакеті масою 1, 2, 3, 4, 5, 6 і 7 кг. Як розділити пакети так, щоб кожен ніс однакову вагу?
6 раунд ПІДТРИМКА” (для вболівальників)
1. Хлопчик на папері написав число 89 і сказав другу :”Не записуючи нічого, зменш це число на 21 і покажи мені відповідь” (68)
2. У запису 7777 поставте між деякими цифрами знак “+”, щоб отримати вираз, значення якого 28, 54.
3. У класі 35 учнів. Доведіть, що серед них знайдеться принаймні 2 учні, прізвища яких починаються з однієї букви,
7 раунд “Сірники”
Із 5 сірників потрібно побудувати 2 трикутники.
8 раунд “Довжина смужки”
Сторона квадрата 1 дм. Цей квадрат розрізали на квадратики зі стороною 1 см і виклали з них смужку. Яка довжина смужки? (100 см)
9 раунд “Що дорожче?”
5 однакових мячів і ляльки коштують стільки ж, скільки 4 таких мячі і 4 ляльки. Що дорожче? (5м +3л=4м+4л однаково)
10 раунд “Яке число пропущено”
640-249=...-349 (740)
11 раунд “Поміркуй”
Володар, бажаючи випробувати двох мудреців, сказав їм:
- Перед вами три шапки: одна чорна і дві білих. Вам одягнуть по шапці. Мені цікаво знати, хто із вас першим здогадається, якого кольору на ньому шапка.
Після цього мудреців відвели до темної кімнати і там надягли їм на голови по білій шапці. Згодом привели їх до палацу. Довго вони дивилися дин на одного. Нарешті, один з них крикнув: “На мені біла шапка!”. Як міркував мудрець?
(Якщо б на мені була чорна шапка. То інший мудрець би здогадався б першим, т.я. Було 2 білих і 1 чорна шапка. Але він мовчав. Значить на мені біла шапка).
III.Підсумок гри
Нагородження переможців. Вручення грамот.



Немає коментарів:

Дописати коментар